Warto zainwestować w reklamę

Warto zainwestować w reklamę

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu, ale zasadniczą funkcją reklamy jest wiadomość klienta o tym, że dana firma istnieje i ma określoną propozycję, która ma szansę temu klientowi przypaść do gustu. Interesujące plakaty, kolorowe ulotki czy olbrzymie banery reklamowe mogą przynieść korzyść przedsiębiorstwu, jeżeli firma będzie posiadała świadomość, iż w ten sposób może pozyskać konkretnego klienta. Sporo osób dzięki reklamom telewizyjnym dowiaduje się, że taki produkt jest obecnie nowością, a taka firma wprowadziła promocje na swój asortyment. Dobra reklama telewizyjna ma szansę przynieść ogromne zyski, ale w pierwszej kolejności należy ponieść ogromne nakłady pieniężne, gdyż wartość takiej reklamy to najczęściej kilkadziesiąt do kilkuset tysięcy złotych za samą emisję reklamy w telewizji, a do tego dochodzi jeszcze wartość jej wymyślenia, opracowania i nakręcenia, czyli zatrudnienia studia reklam i aktorów lub też grafików komputerowych, którzy dopracują dany pomysł na reklamę. Ogromną popularnością cieszą się ostatnio reklamy z serii Serce i Rozum, lecz po pierwsze są one interesujące, barwne i prezentują treść tej oferty. Niestety w reklamie nie sprawdza się powiedzenie im głupsza, tym lepsza, ponieważ często reklamy typu „siedzę na koniu” są wyśmiewane przez konsumentów i reklamowany produkt jest uważany za kicz. Dlatego też miast od razu zabierać się za robienie reklamy telewizyjnej warto najpierw zacząć od ciekawych banerów reklamowych przykładowo z ciekawym zdjęciem i jeszcze bardziej tajemniczym napisem oraz podaną witryną internetową firmy lub też od druku ulotek reklamowych z ofertą firmy. Warto zainwestować również w wizytówki i kalendarzyki, które każdy klient mógłby otrzymać przy okazji wizyty w siedzibie firmy. Kalendarzyk jest bardziej atrakcyjny dla potencjalnego klienta, ponieważ jest rzeczą przydatną i najczęściej wiele osób nosi takie gadżety reklamowe w portfelu i co jakiś czas skutecznie przypomina sobie o firmie, której logo jest na takim kalendarzu.